رزتمپ

فوتبال ايران

اسلایدر


فوتبال ايران
تبليغات
رزتمپ
اطلاعات سايت

آمار وبلاگ:

بازديد امروز : 4
بازديد ديروز : 15
بازديد هفته : 19
بازديد ماه : 88
بازديد کل : 4126
تعداد مطالب : 8
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاين : 1

عضويت در خبرنامه

خبرنامه وبلاگ:

براي ثبت نام در خبرنامه ايميل خود را وارد نماييد


نظر سنجي

به نظر شما كدام تيم قهرمان ليگ خواهد شد؟

رزتمپ

 

سرمربي تراکتورسازي گفت، در بازي با سپاهان کاريکاتور اين تيم بازي کرده است و اگر امکان داشت، هفت بازيکن تراکتور را تعويض مي کرد.


 

 توني اوليويرا پس از شکست سنگين تيمش برابر سپاهان گفت: تراکتور با تمام مشکلاتي که دارد در رده سوم ليگ برتر و در رده اول در گروه آسيايي‌اش قرار دارد. ما در اين بازي، خوب شروع نکرديم و امروز کاريکاتور تراکتورسازي بوديم! 30 دقيقه اول بازي در زمين نبوديم.

به گزارش ايسنا، او در ادامه افزود: سمت باد عليه ما بود و اجازه نمي داد بازي را خوب اداره کنيم. از سويي سپاهان با زدن دو گل در نيمه اول روحيه خوبي گرفت و همين باعث شد بهتر از ما بازي کند. البته قبول دارم که نمي توانيم با اين دلايل شکست‌مان را توجيه کنيم.

سرمربي تراکتور با انتقاد از مديريت باشگاه تراکتورسازي گفت: من دليل اين موضوع را نمي دانم که چرا دو ساعت قبل از شروع بازي و در زمان ناهار مسئولين باشگاه پيش بازيکنان مي آيند و مي گويند رسيدهاي پول هايي که دريافت کرده ايد را امضا کنيد. اين کار در روحيه بازيکنانمان تاثير گذاشت و نبايد انجام مي شد. با اين حال اگر امروز مي توانستم هفت نفر را تعويض مي کردم.

او در پاسخ به اين سوال که آيا از کورس قهرماني عقب مانده است، گفت: درست است که شکست خورديم ولي نمي توانيم به اين راحتي ها از هدف بزرگ‌مان که قهرماني در ليگ برتر است، صرف نظر کنيم و در دريا بميريم.

اوليويرا در پايان خطاب به هواداران تراکتور گفت: واقعا از هواداران متشکرم. گاهي اوقات فکر مي کنم در انگلستان هستيم، زيرا در اين کشور هواداران به اين شکل از تيمشان حمايت مي کنند و مطمئن باشيد هر اتفاقي در آينده رخ دهد، هيچ وقت هواداران پرشور تراکتور را فراموش نخواهم کرد.

توني اوليويرا در پايان دسته گل بزرگي را به خبرنگاران نشان داد و سپس درحالي که مي خنديد گفت: احسان حاج صفي اين دسته گل را به من داده است.

 


نظرات شما عزیزان:

hossin
ساعت19:36---28 اسفند 1391
سلام......من شمارو لینک کردم ....لطفا شما هم منو لینک کن.......





بارسلونا و رئال مادرید


http://barsareal.loxblog.com/
پاسخ:ممنون ازلطفت حتما


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






دو شنبه 28 اسفند 1391برچسب:اوليوريا-كاريكاتور-تراكتور,
[ 19:22 ] [ محمد طاها بسطامي ]
صفحات
نويسندگان
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش امدید
آرشيو مطالب
جست و جو
براي جستجو در همين صفحه وبلاگ واژه‌ كليدي‌ مورد نظرتان را وارد کنيد :

فال حافظ
ساعت